2013年9月3日 星期二

合家歡

9月10日  星期一  晴天


兔寶寶: 今日去咗影合家歡,
              DADDY同我, 邊個chok D呀?




媽咪都好夠chok, 化妝師姐姐幫佢set咗個花環頭...



仲有一個皇冠頭....


兔寶寶: 不過最chok都係我,
             我有自己私伙禮服...




兔寶寶: 因為我係今次合家歡嘅主角,
            所以有多套衫換...
            哈, 媽咪都係得一套衫著咋!





兔寶寶: DADDY唔抵得我chok過佢,
             走過來做攝石人...
emotion




沒有留言:

張貼留言