2013年9月3日 星期二

包拗頸

7月14日  星期六   晴天

响攞回港証之前果日,
我地去咗明星飲茶, 順便經過入境處,
睇睇幾時派籌...

果日响酒樓影嘅相...


好多人都覺得兔寶寶大個女咗好多呀!
响母親嘅角度, 我就希望佢個BB樣可以KEEP得耐D,
但無人可以控制時間流逝...

係呀, 今日兔寶寶15個月大喇!
雖然行得唔係好隱,
平時落吓街我都盡量俾佢自己落地行,
係過馬路時會抱下佢.
條揹帶擺咗落冷宮好耐了...
夏天熱C辣辣又真係好難揹著佢,
過埋個夏天, 兔寶寶又長高了長重了,
或許, 我嘅孩子就此完成了揹帶呢個階段.
希望到我八十嵗時,
我仍然記得, 一路揹著佢, 膊頭雖然很重,
但低頭看到兔寶寶天真嘅面孔,
和嗅著那BB香, 就幾辛苦都忘記了...
世上再豪華的BB車, 也不能替代一條簡單的揹帶所帶來的感覺.

又扯遠咗,
睇下果日, 又係食咗5碟野...


仲有兔寶寶食飽想瞓覺嘅樣...


仲有仲有, 有無見過D BB包拗頸成咁?!

http://www.youtube.com/watch?v=thGtkNu4l9M&feature=player_detailpage


沒有留言:

張貼留言