2013年9月3日 星期二

申請回港証/回鄉証

7月12日  星期四  晴天

呢一篇比較長, 大約都係同兔寶寶申請回港証同回鄉証嘅經過,
(都有注意事項架, 如果你地都諗住幫BB申請, 可以睇下我嘅經歷)
無興趣嘅朋友, 請略過啦!

經過星期一嘅深圳半天趕頭趕命揼骨之旅,
大少話咁樣放低兔寶寶既心掛掛又唔夠喉,
反正遲D都有可能要返上海, 不如早少少同BB申請定回鄉証,
下次帶埋兔寶寶一齊返大陸玩喎!

今日我地去咗入境處幫兔寶寶攞回港証呀!
起初我地响網上預約, 最快要等到八月先有期!
(後來同影快相嘅人傾開先知暑假呢D係黃金季節, 超多人做証/換証架!)
雖然申請回港証嘅時間只雖一天, 但要有回港証先可以申請回鄉証,
等埋回鄉証果10個工作天時間, 等得來已經九月了!
(BB要有齊回港証同回鄉証先可以出入中國大陸)

為咗可以快D攞到張回港証, 大少早一日問定入境處職員,
原來除咗電話同網上預約之外, 仲可以即日排隊攞籌,
不過就名額有限, 而且要响零晨2:30先攞一張臨時籌,
再响果日嘅朝早九點返去換一張正式有時間嘅籌..
再根據正式籌上嘅時間去做申請手續.
係咪好複雜呢?
所以唔係咁心急嘅朋友就真係最好網上/電話預約!


如果唔係大少有得玩就UN起條尾,
我又唔急住要申請嘅..
佢真係神心呀, 半夜三更走去排隧攞籌,
話就話2:30a.m.派籌, 佢2:15a.m.去到已經要攞58号籌,
而每日只係派120個! 怪不得我早上9:00鐘再去換正式籌時,
有好多人响度瓜瓜嘈了! 咁又難怪嘅, 有邊個會諗到要早到兩點半去排呢?
初時我以為早上六點幾已經很誇張了...
要不是我地住得近, 順道走入去問一問, 根本唔知要咁早來攞籌.

後來我排隊換正式籌時, 聽D職員講, 之前真係無咁麻煩,
又臨時籌又正式籌咁要排兩次籌.
但以前在早上派籌時, 真的很混亂, 而且經常發生打架時件
(又難怪嘅, 咁急攞回鄉証嘅人, 大部份是雙非BB, 香港人, 有幾多個唔網上預約呢?)
跟住將派籌時間愈推愈早, 但又怕有人"代排隊"炒飛,
於是就要分兩次排(佢咁講我咁聽啦! 反正就是為了一些唔守秩序嘅人麻煩了所有人)

到八點幾我拿住大少攞的臨時飛, 已經好多人排隧了.
我都唔執輸排埋一份.
到九點鐘, 聽入境處嘅人用"大聲公"講, 其實係不用排隊的,
因為是按臨時籌的次序來編排時間.
只要有籌(籌係有姓名的, 不能轉換), 無人能打尖, 也無人能打你尖.
本來爭先推後的人聽了這些話, 都乖乖地讓路俾有飛嘅人進入了.

憑住58号臨時籌, 我換咗一張A32嘅飛,
上面叫我10:30至11:00回去辦手續.
於是我急急歸家, 叫醒兔寶寶同大少,
(BB好乖, 俾人摷醒都無扭計,
反而大少發脾4, 話我乜都要煩到佢喎...
)
再去返入境處, 果時已經係10:30了.

仲有好多個先到A32, 兔寶寶又唔肯乖乖坐定定,
要出去行路. 原來佢想出去行樓梯!
果度唔單止無冷氣, 仲聽唔到佢"嗌咪"...
不過我呢個廿四孝媽媽, 心諗邊有咁快輪到我地吖!
(開頭佢叫得好慢, 而且大少坐响入面, 應該唔怕聽唔到嗌number)

行完兩輪樓梯, 入返去望下個大電視, 真係過咗一個籌!
原來大少掛住玩電話! 激死我!
拿拿林去詢問處, 好在佢話等多兩個number就會到返我地咋!

好喇! 到再一次聽到A32, 俾D証件個官睇啦!
樣樣野都齊, 係差一樣, 叫"副處人申請"...
原來除咗出世紙同父母身份証之外, 仲要提供埋學生手冊去申請回港証.
咁未入學無學生手冊嘅BB又點呢?!
就要由一個"副處人"响張表格度簽名, 張表格上貼有申請BB嘅相,
再响相上面簽多一個, 以証明相中BB就係申請証件嘅BB...
最攪笑嘅就係, "副處人"可以係任何人(佢寫就寫其他親戚或朋友啦, 其實你搵樓下個看更都可以, 只要佢肯簽個名, 同提供身份証副本),
但唔可以係BB嘅父母!
臨時臨急, 去邊度搵個副處人呢?
好彩大少夠醒目! 再加埋我老爺快手!
我地去咗附近嘅曬相鋪度等收FAX!(聰明嘅你地應該知我地用乜野方法!)
好彩老爺响公司有fax機同影印機,
唔係都幾論盡!
(不過聽曬相鋪嘅人講, 即使搵唔到人做"副處人"都唔緊要,
只要俾100蚊, 入境處附近係會有好多"中介人"唔介意借張身份証出來做BB嘅副處人的!
所以多咗"副處人"呢樣野, 又係益咗D助長蝗蟲嘅中介人!)

真係要感謝曬相鋪嘅老闆娘,
佢再望一望我幫兔寶寶影嘅証件相,
就話我果D一定唔合規格, 因為兔寶寶已經長大了不少,
而且我嘅背景唔係全白色.
其實我排隊果時都有問個D職員, 佢"立一立"張相話用得架喎!
不過都係唔敢博, 再加上我地麻煩咗個老闆娘好耐,
都唔好意思剩係俾3蚊FAX錢.
於是用40蚊影咗4張快相...


好喇, 所有野都齊喇,
好彩我地可以趕得及响12:30前返去入境處度補資料咋!
之後好快就攞到本回港証喇, 承惠HK$140.

之後大少話反正返屋企都係瞓唔著, 搭部的士去中旅社問下人地要幾點排隊攞籌(申請回鄉証)喎!
去到旺角中旅社, 大少問下面派(曬快相)傳單嘅人, 佢地話早上八點派籌,
但而家就快暑假好多人換証, 六點幾就要來攞飛喎!
因為中旅不近我家, 攞完飛再返屋企接兔寶寶過來,  單係的士來來回回已經好麻煩,   我無理由晨早六點帶埋兔寶寶來排隊架!!?
咁其實我前一日已經做咗網上預約, 7月24日就可以攪唔洗煩,
既然一場去到, 不如上埋去攞埋form, 再去詢問處問下申請回鄉証要唔要填一D"副處人"嘅野啦!
個職員好攪笑, 反問翻我地唔係父母填來做咩?!
佢又問我地齊唔齊資料呀? 如果有齊晒証件, 有D預約咗嘅無嚟, 而家有籌可以攪喎!
就係咁, 只係用咗大約半小時左右, 我地就攪掂張回鄉証嘅申請手續, 等10個工作天就有得攞了.
半天時間攪掂回港証同回鄉証, 真係大話夾好彩呀!


之後就去花園街大排檔度醫肚...

通菜炒牛肉...

菜遠牛河...


攪咗半日, 食飯時兔寶寶已經瞓到隻豬咁,
伏响大少度搵周公了...



沒有留言:

張貼留言