2013年9月3日 星期二

再來雜記一則

7月8日  星期一  炎熱

早兩日將大少部手機嘅相過返落電腦,
好多"雜不甩"嘅相呀!
一於出篇雜記先!

****************************

呢排太陽好猛呀!
姐姐都即刻幫兔寶寶戴返副"超"!


唔知兔寶寶係咪知道戴咗副"超"要cool D,
你睇佢表情, 真係cool到爆呀!
至型係你喇!



*****************************
呢一日去咗The One, 見到隻鴨仔,
同媽咪影幅相先...


睇乜野咁開心?!
原來係米奇老鼠開餐館嘅figure,
不過唔好意思, 我地掛住影自己, 無影到D公仔...



行到口渴, 飲啖水啦!


********************************

去迪士尼呢一日,
以為無响巴士光年影相,
原來响大少部機度.

兔寶寶傻吓傻吓嘅BB樣...



帶BB仔去迪士尼其實都唔太辛苦,
至少係個BB仔唔辛苦...
你睇, 我地排緊隊嘅時候,
兔寶寶都不知幾開心, 唔係撩人玩就係自己行前"尖隊"...
喂喂喂, 唔好以為你細細粒, 尖咗隊都唔多覺喎!


兔寶寶: 媽咪你一把年紀就咪鬼學人扮天真啦!
              頂帽戴响我度就差唔多...



媽咪: 哼! 咁話我, 嬲你...
兔寶寶: 哎呀! 媽咪, 唔好嬲, 鍚返鍚返!


***********************

雖然我上身著住同一樣嘅衫, 但係呢幅相係已經過咗一星期,
搭緊西鐵入屯門中....


宜家唔肯戴頭飾嘅兔寶寶, 一戴上髮夾就扯落嚟...
很不容易先可以响佢唔為意下偷偷夾上一個夾仔,
即刻LADY晒, 斯文好多呢!


搭西鐵入到屯門站轉輕鐵,
大少話佢第一次搭輕鐵喎!
咁影幅相留下念啦吓!
呢個時候兔寶寶已經發展咗個髮夾,
並將之扯下來了.



兔寶寶: 我咁靚女, 戴唔戴頭夾都靚爆鏡架啦!

沒有留言:

張貼留言