2013年9月5日 星期四

再北上

12月20日  星期三  寒冷

食完冬至飯, 上到深圳,
已經係夜晚十一點幾喇!
呢次嘅深圳之旅真係可以講話幾無癮,
無去東門, 連超級市場都未入過,
對於唔係骨精嘅我都幾悶架!





果晚我地三個都好夜瞓,
不過兔寶寶一上大陸就好興奮,
十點幾醒咗之後就再瞓唔返.
於是我地一早就去唱K!
順便食埋佢嘅LUNCH BUFFET...

兔寶寶今次終於意識到支咪嘅用途,
不過佢唔肯開金口, 只係不停响度跳舞...



唱完K都係三點幾, 行返去按摩院,
途經機動遊戲, 又要玩一玩...



今次仲識入埋錢添!



返到按摩院, 我地就按腳先喇!
兔寶寶真係去到邊食到邊,
雙手各拿住一舊西瓜,
左一啖, 右一啖, 好唔得閒.



成碟西瓜都俾佢食晒LU!


大少, 睇實兔寶寶呀!
事關佢好鍾意襯我地唔覺,
食埋舊西瓜皮架!



食完西瓜又要扭食奶...
食完奶奶, 瞓得!



到瞓醒, 又食晚餐喇!
我地叫咗魚頭豆腐湯...



仲有一隻水晶雞, 呢隻雞係好好好食架!


仲有一碟按摩院送嘅豆豉鯪魚油麥菜飯同一碟星洲炒米無影相...


食完晚餐, 我就入房按身,
出到嚟, 就係自助宵夜嘅時間喇!
以為兔寶寶食唔落,
點知佢又吞下半碗炒飯、一舊粟米...

食完宵夜, 輪到大少入房按身喇!
今次嘅揼骨之旅雖然係無乜特別野玩,
不過我就嘗試咗"擦背"同"拔罐"呢兩個項目,
(
"拔罐"之前都試過, 但無試過一次放咁多個上背脊度, 原來係好痛架~)
都可以算係一個新經驗來嘅.

沒有留言:

張貼留言