2013年9月3日 星期二

行行走走放假天

3月7日  星期三  陰天

兔寶寶: HI~ 大家好呀, 又係我D相呀!!


星期一瞓到日上三竿, 走出去旺角行吓.

途中又見到呢檔賣糖蔥餅嘅呀伯,
今次唔食糖蔥餅, 買龍鬚糖.


好耐無食過龍鬚糖,

而家有現成嘅賣, 不過我覺得現成唔好食囉!
個人麻麻地龍鬚糖, 係食嚟懷舊吓.


之後走咗去食韓燒,
好多後生姐姐仔撩兔寶寶玩就啱喇,
咁佢會好開心坐幾耐都得;

當然唔少得兔寶寶果份啦,
俾咗D白飯、紅腰豆同豆腐花佢食.
唔俾佢食佢會咁樣:
兔寶寶: 快D俾我食呀Daddy!!

食飽飽之後去咗行金魚街.

兔寶寶見到D狗仔好興奮,
佢同我地一樣, 唔多鍾意貓喎!
慢慢行慢慢睇好快就天黑,
去咗新世紀廣場餵奶.

日頭果餐都未落格,

晚飯就响food court解決.
大少日頭食完韓燒,
夜晚又係選擇食韓國野---呢個係韓式磨菇牛肉炒粉絲:
幾好食架, 我都食唔少.

本來我想食喇沙, 見人地食個炒蛋即叫即炒好似好好味咁,

轉呔食呢個---叉燒炒蛋, 配埋個好似係粉葛湯:
兩樣都唔錯喎!

BB就成餐飯都瞓覺.


食完野, 再响旺角行多陣,
食埋麥記雪糕先至打道回府.

沒有留言:

張貼留言