2013年9月6日 星期五

北上

5月17日  星期五  陰天

剛剛過去的星期二、三,
我地又上咗深圳按摩了.
除咗去過兩次卡拉OK之外,
其餘時間都係留响按摩院,
無帶電話响身, 影嘅相都唔多.
雖然我執定去三日兩夜嘅行裝,
但兔寶寶同我一齊瞓睡得並不好---連帶我都瞓得唔好,
於是我地提早一日就返香港了.

好彩咋, 尋日落咁鬼大雨,
如果遲一日返來就好"呢HEA"呢!

*****************

搭火車時兔寶寶忽然嗲精上身~~

洗唔洗咁纏綿呀?!



返大陸少不了玩這些電動車...



於金光華廣場外睇人同狗仔玩拋波波...



真可憐~
兔寶寶多次整蠱做怪引隻狗嘅注意,
點知隻狗SO都唔SO吓佢!
幾無癮呢!

沒有留言:

張貼留言