2013年9月5日 星期四

兔寶寶嵗半生日的一天

10月15日  星期一  晴天

尋日兔寶寶夠18個月, 有嵗半大了!


我地無特別慶祝呀, 我只是要求大少不要去跑步,
好讓LUNCH之後有多D時間陪下BB玩.

晏晝又係去HIPOT度食呢! 行到去莊士倫敦廣場,
仲有幾分鐘先到14:30下午茶.

我地都幾無聊架!搭LIFT由地下上去12樓, 再由12樓落返去地下,
來回數次, 無錯, 係响度玩LIFT呀!
唔關我事架!

係大少話兔寶寶好鍾意搭子彈LIFT喎~
好彩果個時間唔係好多人用電梯姐!

我地坐响窗邊位, 太陽曬到入嚟,
大少就"炆"條繩關窗簾.
兔寶寶見到又走去炆佢隔離果條窗簾繩...
佢愈來愈鍾意模仿大人呀!



今次我叫咗七味蝦撈公仔麵常餐.


跟餐有雞翼、沙律同提子包,
連埋飲品, 下午茶特價廿八蚊.


大少要雜扒飯午餐,
呢個午餐下午茶時間都有特價, 只係三十二蚊.



加四蚊要咗杯荔枝玉露乳酸,
隔離果杯係大少嘅咖啡走甜.

*******************************

食完LUNCH, 走過隔離九龍公園玩.
見到D荷花開得好靚呀!


去到遊樂場, 兔寶寶可以盡情地放電了!



大家認得呢個琴嗎?
嚟到呢個公園,  其他野可以唔玩,
一定要玩呢個琴.
其他小朋友都好鍾意架!
個個C爭爛爭就係爭枝白色棍咋!
無他, 一棍在手, 就代表我有你無.
所以話, 有得爭係好玩D嘅...



我唔會俾佢hold住枝棍好耐架!
一有小朋友想玩就要兔寶寶讓俾人,
sharing吖嘛!
兔寶寶有時肯, 有時不肯,
但肯唔肯都好, 支棍俾咗人地之後佢都會企响隔離再等過,
當然係不耐煩地等啦!
大少就話我攞嚟攪, 一路俾佢玩玩到佢唔想玩咪算囉!
如果係咁我仲乜要帶佢去公園呢?
屋企都有琴啦!


*****************************************

玩咗一個鐘左右, 就返屋企LU!
响屋企附近見到超多人圍住晒,
睇真D好似有架的士撞咗架警車,
唔係咁大鑊吓話?!




再大鑊D都有呀!



原來係鍾嘉欣!
見佢真人, 可能化妝太厚啦, 好似上鏡靚D啵!
不過佢真係好瘦, 瘦到好似營養不良咁...

但聽到佢同D疑似係"臨記"講野, 態度好NICE,
毫不擺款.



********************************

兔寶寶嵗半生日嘅呢個晚上,
我仲借D二唔煮飯, 同兔寶寶走咗去麥當當,
食佢人生第一個開心樂園餐.
可惜嘅係成份餐佢都無乜點食,
只係"吼"住屬於我嘅細薯條...

沒有留言:

張貼留言