2013年9月3日 星期二

銀杏椰汁糕 * 叫"爸爸"錄音

2月22日  星期三  和暖



話說大少瞓瞓下會起身一兩次上洗手間.
我就唔覺得係乜野一會事啦,
飲得多水去多一兩次廁所好自然姐...
不過大少就好介意, 成日話自己好多"夜尿",
為咗呢樣野睇過中醫同西醫架喇!
有一次行街見到有檔賣炒栗子嘅小販同時賣埋烤白果,
上面有塊紙皮大大隻字寫住"止夜尿",
咁我就同大少講啦, 佢就叫我整D白果俾佢食喎!

以前我煲粥都會落D白果落去架!
不過宜家煲粥兔寶寶食多,
我又聽人講話白果帶少少毒性唔係咁啱BB食,
再加上無時間去殼去衣, 都少咗落白果煲粥.

果日大少放假, 有佢幫我睇住兔寶寶,
我先有時間買D白果攪下.
本來諗住整糖煮白果,
但係呀大少又唔鍾意食太甜嘅野.
反正佢咁鍾意食椰汁糕, 就嚟個cross over,
整銀杏椰汁糕啦!


屋企有幾D魚膠片, 就用佢嚟做凝固劑.
亂打亂撞之下, 整出來嘅椰汁糕軟硬同甜度都啱啱好,
而且椰漿比重高, 好香濃椰汁味仲好滑.
不過白果始終帶少少苦, 唔鍾意食白果嘅人就唔多啱喇!


食譜:
大椰汁一罐 ---- 400克
魚膠片3片 --- 15克
白果肉 --- 約1杯
冰糖 --- 2 大粒
煉乳 --- 2匙

做法:

1.  白果去殼去衣, 加約兩杯水煮至白果熟,
     再加冰糖煮至白果淋身.
2. 留起300ml煮白果水備用, 其餘倒掉.
3. 浸軟魚膠片後, 放入白果水中攪溶.
4. 加入椰漿, 再加入煉乳試甜味.
5. 倒入模中, 放入雪櫃至凝固.

為免白果沉底, 我懶醒咁先做一層齋椰汁嘅,
等底層凝固之後先加多層白果椰漿,
咁雪凍之後D椰汁糕就會有層白果响中間啦!
可惜我倒模倒得好失敗, 最底果層留响模入面,
就算我用蒸汽先蒸一蒸個模先起都係起到一岩一忽.

點樣先可以起得靚D呢? 係咪要响個模度先做D手腳??

*************************
兔寶寶雖然識講爸爸媽媽, 但係唔係成日講,
更加唔係一叫就講.
可憐嘅大少只係親耳聽到兔寶寶叫爸爸一次咁大把.


尋晚大少返咗工,
臨瞓前兔寶寶就不停咁叫"BABABA".
我一攞部相機出來想話錄低佢, 兔寶寶就停口唔叫,
今次我醒喇, 唔開燈等佢睇我唔到.
所以錄出來係幾乎無畫面架!
今日我俾大少睇返段片,
佢唔多謝我不突止, 仲話我影到兔寶寶好似"攝青鬼"咁,
睇完會發惡夢咁話喎!

沒有留言:

張貼留言