2013年9月7日 星期六

去龍朝飲茶...

4月4日  兒童節  星期一  陰天

會唔會係兔寶寶出世前最後一個假日呢??

我一早8點幾就醒咗, 食吓野上吓網咁, 11點幾, 正想瞓多一陣, 大少1起身就話皮膚敏感要睇醫生, 佢一個走落街响樓下診所登記咗又上返嚟, 話好多人, 過半個鐘再落去....俾佢騰多兩騰我都唔眼瞓了...

到一點鐘, 就出門去飲茶...因為之前睇到有間酒樓下午茶有任食點心呀....



又食咗好多野呀...


燒賣, 一籠兩粒, 大大粒, 大少食晒....


排骨, 又係豬肉, 我唔食, 大少又食晒...


珍珠雞, 一人一件啱啱好...


鮮蝦莧菜餃, 最好食係呢個...


咸水角, 麻麻地, 個皮好厚...我食咗一隻之後, 另一隻大少都唔吼, 無食到....


皮蛋瘦肉粥...幾好食嫁....兩個人share一碗, 食晒...


鳳爪...


牛腸: 比想像中好食...起初諗住咁嘅價錢D腸粉皮會好似棉胎咁厚....


鮮竹卷: 都OK, 不過飽了....


雞絲粉卷: 唔差, 不過真係好飽....
因為一坐低, 已經急不及待叫甜品:


杞子桂花糕: 呢個係响好飽時食, 都覺得好好食, 清得嚟唔太甜, 大少都食咗件...


頖似南瓜露的東西, 唔好食!


椰汁糕: 我地叫咗3碟, 我自己食咗兩碟.....好味過好多甜品店做的呀! 軟硬同甜度適中...


杧果布甸: 麻麻, 叫咗唔食又好衰, 唯有食晒...

除咗點心同甜品, 仲有小食嫁, 仲要係即炒/即製....
最好食係:

金沙南瓜件....唔係驚膽固醇超標, 我會叫多碟囉...
大少唔食南瓜呢D根類植物都讚好食...
今次俾大少一時偷雞做保長,
係佢禁住我唔俾我再叫嫁......


老干媽四季豆...辣辣地, 幾好食..


南乳齋: 好似我呀媽煮果D咁, 好味呀, 唔小心劃多一碟都食晒....


手C雞: 呢個麻麻....

埋單連兩個茶位同加一, 都係120蚊....
不過, 耐唔耐一次就好...
咁食法, 真係變 ...........

沒有留言:

張貼留言