2013年9月5日 星期四

再去迪士尼(三)

9月22日   星期六  晴天 

續: 再去迪士尼(二)
等兔寶寶完全平復之後, 我地去咗玩旋轉木馬.




呢個遊戲好啱兔寶寶,
坐親任何交通工具, 佢都要捉實扶手,
就算响地鐵入面已經坐响BB車,
佢依然會搵D柱來扶住, 安全意識很高.

呢架馬車有大大碌柱响正佢面前,
真係啱晒佢!


轉呀轉, 轉呀轉,
兔寶寶會唔會暈"馬"浪架?!
落地測試一下,
企得定唔會頭暈暈, 可以去下一站LU!


我地要响六點前趕去"探險世界"度睇"獅子王慶典"呀!
去到果時已經好多人响度等緊!


大家有無留意大少影相好多時都舉起咗隻手?!
佢唔係想扮自由神像呀!
只係佢攞抽鑰匙出來"叮叮叮"咁引兔寶寶望鏡頭!
但呢個方法唔多work, 兔寶寶係就係望住抽鑰匙,
不過唔係望鏡頭.


好喇! 入得場LU!
呢一套其實係改自"獅子王"嘅歌舞劇,
因為係四面台嘅關係, 坐邊都睇到!



等緊睇劇嘅兩父女很興奮.


等得無聊,
兔寶寶响大少對腳度玩"sir"滑梯.


開始喇! 歌舞昇平, 都幾好睇,
黑人歌手仲唱得好好聽.
emotion


仲有舞蹈員吊"Y吔"在空中跳舞,
以及大隻佬表演轉火把.
兔寶寶睇到眼都唔眨.



*****************

欣賞完歌舞劇, 天已經黑了.
我地等緊木筏前往泰山樹屋之時,
兔寶寶忍不住疲累, 在大少嘅懷抱下再次瞓著咗!
好似一隻小樹熊咁~emotion


不過登上木筏之後,
兔寶寶又識得擘大對眼...


咁我地先可以來一張合照咋!


木筏好快就橫渡咗條"探險河",
行上一條長長嘅樓梯之後, 就來到樹屋.



呢個環節主要都係俾人影相.



之後我地再用fastpass玩多次維尼熊蜜糖罐.
玩完呢次之後, 人地都收工了.



行程尾聲, 我地等睇煙花,
見到小飛象, 兔寶寶最鍾意大笨象架喇,
走埋去影相先!



再一次多謝工作人員幫我地影合照.emotion


寫咗咁耐都唔記得講,
今期迪士尼嘅主題, 係萬聖節呀.
emotion
日頭都唔多覺, 一入夜, 萬聖節嘅佈置就好明顯.


呢個南瓜鋼琴好得意, 連坐椅都是南瓜來的.


唐老鴨同高飛都變咗南瓜.



奇怪?! 兔寶寶唔驚南瓜版高飛嘅?!



仲有南瓜版米奇同米妮.


今次我地無逼埋去睡公主城堡度睇煙花,
因為大少話離遠D睇無咁逼, 仲睇得清楚D喎!
不過咁遠睇, 矮D嘅煙花就睇唔倒喇~



其實兩個大人都無乜點睇煙花,
因為大家都花了不少精神來捕捉煙花影相.
反而係兔寶寶對煙花很好奇,
很投入觀看.


放完煙花, 離遠响睡公主城堡影相.


再來一張合照!
原本很美好的一張相,
兔寶寶你係食緊手指定撩緊鼻哥?!



臨尾再响大門同米奇老鼠花圃影相,
才依依不捨地離去.
一邊行一邊同大少商議,
等兔寶寶上幼稚園時要再來呀!



我地又搭返東涌線列車離去.
兔寶寶面色有點不滿啵?!
究竟乜野事呢?!


原來無野俾佢扶住, 好無安全感!
兩隻手都扶實就放心晒!

******************

返到屋企附近,
再去返上次食雞煲果間酒樓,
打埋邊爐先返屋企!


三篇迪士尼之旅網誌完結.
多謝大家不介意我又長又冗呀~

沒有留言:

張貼留言