2013年9月3日 星期二

懷孕的禁忌

7月26日  星期二  炎熱

呢排我D失眠症又發作, 變相多咗時間用.
兔寶寶瞓咗之後, 我就得閒打blog喇!

話說, 我天生就有荷爾蒙失調嘅毛病.
由我青春期開始, 呀媽就帶我睇中西醫, 又打荷爾蒙針咁...
無論食咩藥, 我經期係比一般人少嘅.

年紀輕嘅我, 唔覺得有咩大不了,
仲好開心添!
因為唔洗阻住我游水....
讀大一果年, 就係因為貪玩, 掛住游水, 停M停咗差不多一年都無睇醫生.
當時邊度會諗生兒肓女嘅問題吖!

本身有荷爾蒙失調已經比較難受孕,
而停M停咗差不多一年, 受孕機會就更低.
因此, 我一路都估唔到自己會有BB....

講出嚟大家都會驚訝, 我係响12週先至發現自己有BB嘅,
而且, 同一般人唔同, 我無咩懷孕徵兆,
只係覺得胸部怪怪咁, 我仲懷疑自己有乳癌!
跟住我仲同大少好認真咁講, 我可能有乳癌呀...

大少就問我, 你會唔會係有咗---谷奶呀?!
當時我心諗, 都痴痴地嘅, 仔都未有一個, 谷咩奶呀?!
(到上母乳餵哺班時, 我才知道, 原來乳房响有BB嘅一刻, 已經開始準備製造母乳了...
 大少亂UP都UP中)

我又無咩特別頭暈身熱作嘔作悶呢D嘅野....
只係聽完大少咁講, 我個心就唔知點咁.
因為我慣咗臨瞓前都會做sit-up, 果日聽完都唔敢做..
為求安心, 第二日即刻去買驗孕棒...
結果當然係.....Bingo啦!
佢就係兔寶寶了....



跟住照Ultra-sound, 先知道BB有幾多週,
再回想返, 未知有BB前嘅12週, 基本上好多大肚唔可以做嘅都做齊!

當時每星期都會同大少去食一次放題, 魚生呢D走唔甩;
隔星期就返一次大陸揼骨, 仲要係揼泰式果隻!
每次D技師問我, 要唔要按個肚呀?
我都慌死蝕底話按埋!
仲有, 次次返上去都會食半生嘅師奄!



果時我返果份工有時要見客, 因為又有notebook又有projector果D野要攞,
我好多時都會拖住個行李箱, 仲要著住high heels,
有一次仲唔小心拗柴而要去睇鐵打...而我仲未知兔寶寶已經响我個肚入面!!

不過咁, 註定兔寶寶係一個幸運兒,
計返日子, 我同大少係响懷有佢之前嘅一個月,
正式戒除煙酒生活;
以前我飲酒飲得好癲,
特別係近呢幾年, 癲到去一個都幾離譜嘅地步;
真係好好彩, 如果我從來無戒酒,
以我咁飲法, BB留唔住不突止,
我諗我都命不久已...

我覺得兔寶寶真係上天送俾我嘅守護神,
要我心甘命抵咁戒除一切惡習;
呢個小天使救咗我一命之餘,
仲為我寫下人生新嘅一頁呢!



沒有留言:

張貼留言