2013年9月3日 星期二

意粉屋下午茶 * 食生菜唔易架!!

7月17日   星期二  晴天

尋日大少放假,
因為我生咗粒眼挑針(仲俾大少冤黎我睇咸濕野~),
本來諗住出去行街街, 都無心情了...
等大少跑完步, 去意粉屋吃個tea....

兔寶寶: 唔洗審, 媽咪肯定裝我沖涼先會生眼挑針....哈哈~~

********************

啱啱跑完步嘅大少, 好乖咁叫咗煙三文魚螺絲粉沙律來吃,
配上餐飲和餐湯.

大少問個湯加酥皮要幾錢?!
侍應生話要加13蚊...

咁呀大少就諗住加酥皮啦..
侍應生: "咁要酥皮紅湯定酥皮白湯呢?"
吓?! 乜唔係龍蝦湯咩?!
大少你誤會喇, 加13蚊係淨係加酥皮,
要轉為酥皮龍蝦湯要再加13蚊, 即係total 加26蚊....


大少仲未來得及反應前,
我立刻恐嚇大少: 酥皮好肥架!
哈哈, 又慳返廿六蚊...

唔單止慳廿六蚊, 大少係唔飲普通白湯的,
變相我有兩碗飲....諗起都覺得自己衰咗D...
又要利申一下, 响勸大少唔轉酥皮湯前,
我真係醒唔起大少唔飲普通白湯架!



大少的煙三文魚螺絲粉沙律
...


我就要咗黑椒肉丸pizza,
飲咗大少碗湯, 即刻補償返D肉丸俾佢,
自己食齋pizza...
無刻薄佢架!


一面吃一面攪事的兔寶寶...

兔寶寶, 係咪唔想同DADDY影相呀?!
咁嘅樣嘅?!

兔寶寶: 你誤會喇媽咪!
              ERR....其實我係望到你....粒眼挑針先咁嘅樣...



兔寶寶: 所以我向左笑, 向右笑, 係唔會向住媽咪你笑...

*************************

陪住大少一齊減肥嘅兔寶寶, 乜都唔食,
淨係食菜.

古語有云: 易過食生菜.
兔寶寶就做咗個實驗, 去推翻傳統理念,
証明食生菜都唔係一件容易嘅事.



食生菜, TAKE TWO:
http://www.youtube.com/watch?v=BYtWu93RgM0&feature=player_detailpage

CUT!

沒有留言:

張貼留言