2013年9月3日 星期二

娘家晚飯

6月30日  星期六  陰天

唔知兔寶寶係咪知道尋晚八号風球,
興奮到瞓唔著, 到個波落咗四點半先肯瞓,
我真係俾佢玩謝呀!

星期一果日打算返屯門娘家,
我都好耐無返去了, 因為我媽住唐6樓(頂層),
要等埋呀哥放工幫我地抬BB車,
大少就負責抱BB, 而我就拎其他一袋二袋雜物,
都幾大工程架!

响樓下麥當奴等舅父放工, 等到打"喊路"....


第一次嚟到, 先帶兔寶寶參觀下媽咪以前間房,

其實我已經無响度住差不多10年了...


今次公公都响度, 真真正正人齊影全家幅....


舅父你唔好當兔寶寶係啞鈴喎!


晚上去咗呀媽屋企嘅富臨酒樓吃飯..

就返公公早食飯, 其實我地連晏晝果餐都未落格呢!
叫咗四餸一湯, 有個冬瓜盅無影...

特價龍蝦兩隻七十幾蚊...

大少要嘅豬手, 又係七十幾蚊...

清蒸多寶魚, 好細條, $108,

兔寶寶晏晝食白飯食飽咗咋!
唔係佢一個都可以KO條魚...

仲有個上湯浸腐竹菜苗...

加兩個白飯, 一榨西瓜汁, 埋單五百五十蚊.

兔寶寶怕生, 幸好臨尾都肯俾公公抱下, 都算佢識做啦!
下次要多D笑容喇!


食完飯一齊行去西鐵站, 途中見到四隻"wrong wrong"...


有大隻舅父响度,
就算同四隻wrong wrong近距離接觸都唔怕啦!

可惜四隻狗狗似乎唔多SO兔寶寶,
實行呀賓叫狗, 愈叫愈走, 好無癮呀!



經過呢一日嘅活動兔寶寶有幾攰呢? 睇下就知道了..

沒有留言:

張貼留言