2014年6月1日 星期日

下午茶@名提

6月1日  星期日  晴天

呢兩日上身又生晒紅點, 
初時以為係皮膚敏感, 
後來才知是熱痱.
熱痱比皮膚敏感更痕, 
前晚瞓咗兩個鐘之後痕醒, 
仲以為無瞓咁耐, 一定會好好瞓.
但尋晚食埋醫生開嘅安眠藥都係到半夜三點鐘痕醒!
搽乜都係痕, 搔得呢撻果撻又痕, 
日頭有野做果時反而好少少, 
一得閒對手就好唔得閒.
明知唔可以搔, 但真係痕到面容扭曲~

尋日兔寶寶唔洗返playgroup,
但就要去學芭蕾舞.
得果四十五分鐘, 無謂兩頭騰;
响學校附近食個tea等佢.



我要了烤牛肉撈檬, 
好耐無食凍檬, 呢碗幾好食, 
而且份量好大.


跟餐加十二蚊要了一份蒸扎肉.
呢個就普通了些.


大少要的海鮮喇沙.
麻麻地好食, 個湯似即食麵果D.


又加十二蚊叫了一份蒸粉包.
因為最後上枱而我又食飽粉, 好食都變唔好食~

下午茶無加一, 
但埋單都要差不多百二蚊, 
我覺得有少少貴.

兔寶寶上完堂返到屋企好似好攰咁, 
我在廚房執一陣野, 
出嚟已見佢咁樣:

 

10 則留言:

  1. 咁樣都瞓得著一定係好攰!

    回覆刪除
  2. 小朋友真好,要訓就即刻訓到。

    回覆刪除
  3. 兔寶寶日日都咁多節目, 玩到攰晒囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔帶佢出去玩, 响屋企又無乜好玩.

      刪除
  4. 點解唔返房瞓呀,兔寶寶 ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 四五點後我唔俾佢瞓晏覺架, 影完相即拍醒佢, 最多係搭車由得佢中. 要瞓就等夜晚先, 或四點前(即返學前)

      刪除
  5. 疲倦得很呢~兔寶寶姿態好攰~頭髮降落傘~

    回覆刪除