2014年5月29日 星期四

拆錢箱

5月29日  星期四  晴天
 
呢個星期好曬呀!!
平日接送兔寶寶返學放學, 
每日都出好多汗, 
令我剛剛好返的皮膚又再敏感!
其實係呢一年呀B算大定D先多咗好多"戶外活動", 
以前我算係汗都唔出多滴的.
宜家先五月, 七八月時都唔知點算~~



星期三大少放假日, 
無街想去, 留响屋企癱抖吓.
唯一特別節目, 係拆錢箱數錢.
呢個錢箱, 由兔寶寶未出世時開始儲, 
記得就入D落去...
呀B大咗D之後呢, 每當佢搵到D散紙, 
佢都會自己入落去..
幾日前佢話要買野食時, 
我話無錢買, 佢就即刻從櫃桶裡拎個錢箱來俾我...
原來錢箱已經滿到塞唔入更多散紙了~

搵食艱難, 倒錢都唔係太易~
錢幣塞到滿一滿, 
開始時, 要倒錢出來也很困難,
要我用力撬才可以.
拎緊少少出來, 兔寶寶就可以把錢搖出來...
唔好以為好易呀!
平時可以跳十分鐘唔停嘅佢, 
倒錢倒到扯氣!


兩蚊最多!
無五蚊銀, 因為錢箱入口塞唔落~
咁細個錢箱, 唔計紙幣, 
都有三百幾蚊.
大家睇到錢箱口有被火燒過嘅痕跡嗎?
因為它歷史悠久, 
我小時候唔夠力撬開佢, 
但卻知"冷縮熱漲"的道理, 
竟然聰明到用火機"彈"吓佢!
所以...細路仔真係乜都夠膽死做!!!


倒晒D銀仔出嚟後, 
兔寶寶最關心嘅, 唔係有幾多錢.
而係研究錢箱的開關~


而最神奇的是搵到五毛澳幣一個~



5 則留言: