2014年5月24日 星期六

零食

5月23日  星期五  雨天


以前好鍾意食零食, 
朱古力糖果薯片餅乾樣樣啱.
自從兔寶寶懂得討吃開始, 
我就減少了吃零食.
唔係唔食, 
但只會在呀B"看不見"的情況下偷吃...

平日兔寶寶也不多機會吃零咀, 
日間時間最多可以分吃一粒半粒果汁糖..
撇除零食無益之外, 
理由是小朋友必需要吃的食物太多了, 
又要水果又要食足夠的菜和肉, 
實在無胃納迎接零食.

不過我並不會完全導絕零食, 
週未晚上, 
假如整週兔寶寶吃東西的表現良好, 
我會在晚餐後分些甜品零食給她.
因為佢已經食飽, 
點食都唔會食到幾多, 
好多時LAM兩下雪糕已經俾返我, 
俾成包薯片佢都係食一兩塊~

呢排佢有D流鼻水作感冒, 
都唔敢俾熱氣野佢食...
尋日大少放假, 竟然拎包薯片來引呀B..
為的是問一句, 
你鍾意Daddy同D定媽咪多D呀?
兔寶寶慣性答"媽咪多D"...
但薯片在前, 
被避要答..鍾意daddy多D囉~
(已經叫住話呀B唔食得, 但大少依然俾佢食, 
你話激唔激C人)
 
有時真係好想扭大少耳仔.
 兔寶寶好得戚咁食完塊薯片後, 
大少又舉起塊朱古力問我係乜野嚟?!
咁即係明引兔寶寶姐!

之後大少又响兔寶寶面前食勁辣紫菜, 
兔寶寶無份,,
但見佢平時食野都唔差, 
就分了塊唔辣的俾佢.


一大塊咸咸的, 
雖然係好好食, 結果都係咬兩啖影幅相就俾返我!
 所以平時小朋友習慣食得清淡好重要, 
佢地慣咗淡口味, 
零食都唔會食得多!
 


尋日煲飯時順手整咗兜低糖燉蛋, 
(即係甜嘅蒸水蛋啦!)
兩母女一人一隻匙分吃...
吃到尾果陣, 我就拎起隻兜諗住自己食埋佢...
兔寶寶即刻大叫: share! share! share!
為我拎起獨食作抗議!

佢宜家好鍾意講share呢個字, 
我去toilet時佢會走入來同我講share..
呀女...得一個廁所點同你share呀?
等我去完先到你啦!
 



5 則留言:

  1. 見兔寶寶食咁大塊紫菜,攪到我又想食添!

    回覆刪除
  2. 小朋友锺意食零食係正常既,開心d嘛!我老公又係成日飲可樂食薯片引到阿女又食埋一份呀!

    回覆刪除
  3. 咁大塊紫菜,咁好食都唔食?其他細路搶都似.

    回覆刪除
  4. 兔寶寶講share, 我都多謝你share happy dessert, 我睇咗當食咗(^_*)

    回覆刪除