2013年12月26日 星期四

聖誕節行工展會

12月26日  星期四  晴天

尋日聖誕節撞正大少放假, 
於是約埋朋友一齊去行工展會.
往年我地都係食埋LUNCH先去行, 
夜晚又一定BOOK晒位食飯, 
攪到見到美食雖多, 但肚子吃不下.
今年我地賴醒唔食LUNCH就去, 
諗住入去食呀食, 可以嘅話連晚餐都响入面解決...
點知忘記咗之前係平日去, 人唔係太多;
今次紅日加上係聖誕節正日, 現場超多人,
多人到根本唔想行!

廠商會80週年蛋糕呢個位, 
算係無乜人架喇!



鬼咁肚餓, 
一入場就搵美食區!
行過去都用咗二十分鐘!
响鴻星呢度買咗蘿蔔牛腩同辣酒煮花螺, 
又响唔知邊檔買了糯米飯和豆腐花...
除了豆腐花吃得過外, 
全部都係唔好食的!
D螺好似未溶好雪就放入去煮咁, 
不單不入味, 而且仲有一大陣雪味.
美食區迫換人,
有D人圍住垃圾車就食, 
好彩嘅就霸到張枱仔, 一樣係"立食".
幸好我地帶咗BB車, 
兔寶寶先可以叫做有得坐有枱用咁食...
唔係唔想走去前面影相, 
而係迫到我行唔到去前面, 只可影呀B個背脊!
 



阿菠蘿雪糕唔係响美食區內, 
算係少D人, 不過都要排一陣隧!
野食食得唔太飽, 食雪糕醫肚!


太多人之下我地都無四圍行喇, 
睇地圖去買咗D湯包、乾貨同小朋友嘅底衫褲就走!
前後行咗兩個幾鐘, 臨走前見到聖誕老人派潤喉糖.
 兔寶寶見到即刻衝埋去, 
估吓佢做乜?!
原來佢衝埋去對住聖誕老人唱"晶bells bells"!
一面抱住佢影相, 佢都要一面唱...
唔知呢位聖誕老人, 聽唔聽得明我個女唱緊佢首歌呢?!

 去完工展會返屋企放低D貨物, 
晚上又係去潮燒食.



專登俾兔寶寶响屋企食埋飯先去, 
等佢唔洗食薯條飲汽水飽.
怕佢坐著無聊, 
把出奇蛋放入膠袋後打個死結, 
等佢自己慢慢解結.



呀B都算擦得, 
响屋企食完大大碗飯都仲食得落野~



甜品?!
更加唔會飽啦, 有另一個胃裝架嘛!
 



呢間鋪頭都算係咁, 
無襯火打刧, 
聖誕節正日都係比平日加多三十蚊.
但當日我地七點鐘去都仲有位, 
希望店子繼續做得住啦! 




8 則留言:

  1. 你地後生好精力,我就決定唔同人迫啦

    回覆刪除
  2. 強烈要求將「晶 bells bells」輯錄成片,好讓我哋欣賞吓!

    人多地方我至憎,仲要企喺度對住垃圾車食嘢?!當人哋係乜呢?佩服妳哋嘅耐力呢!

    我都想講,臨時去都有位食晚飯,真係危危乎!

    回覆刪除
  3. 红日臨時去都有位, 真係唔多樂觀

    回覆刪除
  4. 見咁多人,我都唔想去囉!

    回覆刪除
  5. 我都有去工展會呀, 買咗2樽柚子茶已經重到暈了, 仲有買咗榮華臘腸臘肉呀, 不過湊下熱鬧啦~

    回覆刪除
  6. 工展會~太多人~我唔夠人迫~~冇去呀!~

    回覆刪除
  7. 我有美食展覽入場券都唔得閒去,工展會更加無望有得逛了~~

    回覆刪除