2013年10月20日 星期日

進度

10月20日  星期日  晴天

尋日帶咗兔寶寶去IN第二間幼稚園, 
呢間係我最心儀嘅學校,
所以前天我花了很多時間替兔寶寶重溫一下數字、圖形、顏色、字母等練習.

 

其實我最擔心嘅係呀B在面試時唔出聲...
果然如我所料, 佢真係十問九唔應,
雖然要佢做的都做對了, 但一粒聲都唔出, 
係講過一句"謝謝"和"bye bye".
最嘔血的是一離開幼稚園又吱吱喳喳咁講野,
仲主動叫樓下店舖的人.
怪只怪她呢兩三日病病地, 
成晚都咳到醒, 精神不太好吧!
連個老師都問佢係咪好攰...



至於戒片方面訓練呢, 
 正式來算只有三四天日子, 
兔寶寶已經懂得自己除褲開大開細.
試過收埋個廁所仔, 佢都識得搵返出嚟先去.
係有兩次我响廚房做緊野, 
而佢又對排尿的這個過程很好奇, 
郁來郁去响度"裝"先整濕了.
真慶幸佢知道係污糟的, 無伸手去摸~~~
 




5 則留言: