2013年9月3日 星期二

自己吃yoghurt

8月27日  星期一  晴天

今日大少又帶咗兔寶寶同哥哥姐姐去街街,
佢話我唔去仲好, 因為佢好enjoy一拖三,
時不時有人話佢好勁好man喎!
大少, 你唔好諗錯隔離,
人地係話你湊仔好掂咋!
唔係話你某方面能力強!


***************
前日經Mrs. Tin Tin提一提我俾乳酪兔寶寶自己"畢"來吃,

尋日就立刻走去買一杯返來試吓!
之前都有俾乳酪BB食, 不過就唔係定期俾,
佢都OK鍾意食架!emotion


兔寶寶見到有得開餐, 都好醒目,

第一時間攞起隻匙.


起初都驚佢畢畢吓會成隻手放入去碗入面,

好彩, 佢應該知道隻手係唔掂得D食物嘅.
即使隻手唔小心揩污糟咗,
佢都識示意我幫佢抺返乾淨...
(大家唔好幻想得太完美, 真實情況係佢隻手一污糟咗就揩落去枱底,
認為咁會抺乾淨, 咁我就識做幫佢清潔啦!)

同食其他食物一樣, 佢都唔係畢起D食物,
而係用隻匙篤篤篤...
因為D乳酪有黏附力, 即使係咁篤,
隻匙都沾咗不少yoghurt, 兔寶寶先可以食得咁津津有味咋~

佢仲識餵我呢!

*************************

兔寶寶呢日又轉形象,
變咗做"My薑花的女孩"...emotion



<My薑花的女孩>---應該是一個童話式的人物,
可惜因為媽咪嘅手藝(以及taste)問題,
攪到兔寶寶似舊陣時茶餐廳嘅伙計多D...
***************

黃昏時我會出去join埋D小朋友一齊吃晚飯,
之後會同大少和兔寶寶一齊返大陸,
星期三先返來呀!

沒有留言:

張貼留言