2013年9月3日 星期二

Lunch @ Ruby Tuesday

5月22日  星期二 晴天

俾1分鐘時間大家諗吓, 兔寶寶响度攪乜?!


********************************************

星期日果日約咗我媽同呀哥去游水,
我地打算先去食野, 休息一陣, 先去泳池.
一早就BOOK定枱,
兩點鐘响尖沙咀Rudy Tuesday門口等啦!
雖然係下午茶時間,
無下午茶供應, 都係散叫.

先來一個洋蔥圈,
我地商量吃什麼時, 店員提議我地叫呢個先,
做緊優惠只賣廿蚊, 對比呢度其他食物, 真係好抵.

雖然我唔好豬, 但呀媽唔食牛,
所以都叫了一份ribs platter, $288.

每逄吃親呢D ribs我就會諗起以前讀書住HALL嘅日子,
學校附近有一間意大利餐廳逢星期四外賣pizza同埋ribs(我地果時叫佢做"恐龍骨"!!)都係買一送一,
於是好多時嘅星期四我地一班相熟同學兼hallmate 就會叫外賣!
當時真係好好胃口!! 真係好懷念以前讀書嘅日子!
味道總是回憶的好,
宜家再食恐龍骨,

唔係大家爭食, 而係互相禮讓,
我就覺得無以前咁好吃了.


跟ribs platter上嘅薯蓉.


叫一個主菜加七十八蚊可以享用自助salad bar一次.

見到呢樣野又令我諗起以前"pizza黑"嘅自助salad bar,
每一次都要盛得滿滿高高的.
今次我同大少出來"畢"沙律,
講起就激氣, 其實我可以再"畢"高D的,
但大少不停話: "好喇!"、"夠喇", 好似驚人地會蝕本咁,
係咁要我收手, 真係掃興呀!!


呢度D沙律有heart過"pizza黑"好多!

通粉沙律有三款咁多!
最開心係佢有芝士俾我"畢".

仲有叫咗一份steak quesadilla($178),
D牛扒用炭燒過, 好好味!
最開心係佢入面有D燒溶咗嘅芝士, 啱晒我!

******************************************
一分鐘時間到!
大家係咪一諗就覺得兔寶寶好似剪頭髮呢?!


平時呀媽個手袋係一定有披肩又或者外套的,

不過佢上個禮拜留底咗件外套响我屋企,
我話會帶埋出嚟俾佢,

臨出門口又無咗件事!
連自己同兔寶寶嘅外套都唔記得帶!
結果三婆孫一齊捱凍!
間餐廳又開到個冷氣鬼咁猛,
已經叫個waiter較細咗個冷氣都係好凍,
佢地又無披肩借喎!
摸摸兔寶寶隻手冰咁凍........我地咪去游水嘅?!
雖然核突咗少少, 用條毛巾包住好過凍到病呀!
成件事最詭異嘅係我竟然响個手袋度摷到個衫夾來夾住條大毛巾,
令到"兔寶寶响Ruby Tuesday內剪頭髮事件"更加疑幻似真.


未包實兔寶寶之前不停扭計,
用大毛巾包住就笑返晒, 而且佢平時唔鍾意對手被包住,
今次佢無fing甩條毛巾, 証明佢都好凍呀!


暖返就叫個甜品啦!

就叫咗佢最出名的chocolate tallcake.
其實係一舊濃朱古力蛋糕+cream+兩球雪糕,
咁就賣$108...
幾個人share都OK嘅.
不過我真係覺得我自己整嘅朱古力蛋糕都好食過佢,
佢出名只不過係因為夠大份有gimmick吧了!

人多share吃都幾開心嘅!


食到最後我包尾, 大家唔好誤會成杯我食晒呀!
睇下, 隻杯同兔寶寶個頭差不多size架!!


最後多謝呀哥請吃飯!
下一餐唔好同我爭喇!!!


沒有留言:

張貼留言