2013年9月3日 星期二

去影家庭照 + 唱K食buffet

3月13日  星期二  寒冷

早排响團購網站買咗張影相coupon,
尋日我地就book咗上去studio度影家庭相.
好多人影呢D家庭相都係著親子裝嘅,
我見淘寶都有好多, 不過我係唔識得用淘寶的,
睇過好似好複雜咁...

本來打算一家人都係著粉紅色就算喇,

點知我唔記得過年嘅時候將我自己D粉紅色衫連同其他舊衫執晒去救世軍;
上星期大少陪我去搵D粉紅色衫買,
行咗成日, 都搵唔到一件啱心水嘅.
咁就索性順大少意著返自己想著嘅衫去影就算喇!

上午我地各自都去salon剪咗頭髮先,

攪得嚟就啱啱好三點!
開頭我對呢間studio都無乜信心,
因為之前打去預約個電話打十次都打唔通,
同埋佢本來話會早兩日打俾我double confirm又無咗件事,
我幾驚佢執咗笠呀!

點知, 準時上到去真係摸門釘!
無人接電話, 無人响入面!
正當我謄晒雞咁問大少點算時,
就有個同我咁上下年紀嘅男人出現了,
佢就係攝影師呀!
兔寶寶第一次影D叫做比較專業嘅寫真,
表情都係呆滯D, 成日掛住食手指,
臨尾仲發脾4喊到收唔到聲...
好在個攝影師都好專業同有耐性,
雖然係團購但都無話好趕時間咁,
仲反而問我地點解唔帶衫去換,
又任我地選D道具去影相.
後尾傾開, 原來佢地係影wedding為主,
因為淡季就開D團購package來幫補吓.

影完相, 過對面The One商場餵奶換片,

行多一陣就去咗安達CEO唱K 食K buffet了.
之前淨係食咗一碗麥皮同一個包仔, 好肚餓呀!
食咗好多野:

呢碟係我嘅第一碟, 貪心D拎咗好多野:
有吉烈蠔同蝦, 牛展, 涼伴海帶同帶子裙邊,
一舊雞同埋兩片忌廉薯仔.



第二轉攞咗D菜同埋湯, 仲有齋腐皮卷, 甜品.
蟹係大少拎的.


之後又拎咗壽司, 冷麵,
大少又拎咗蒜蓉蝦同菜返來.

燒大蝦係排隊攞, 要等佢燒, 大少都食咗3隻,
又有打邊爐, 烚咗D菇菇、生蠔同芝士丸等.
最後仲拎咗雪糕hotcake.


兔寶寶, 你無份食都唔好摷晒我D野出嚟好喎!



之後大少表現歌喉, 我同兔寶寶無無聊玩自拍呀!!

大少都唔執輸要影張相呢!



唱到十一點幾, 要返屋企沖涼洗白白喇,
大少食到飽一飽, 返到屋企仲要偷食雪糕呢!emotion

沒有留言:

張貼留言