2013年9月7日 星期六

豪情暢飲


 2012年8月11日下午2:01

摷返D舊相, 上星期唔記得邊日,
我地又去飲茶了...
大少喜歡一路食一路嘆茶,
所以一星期總有一兩天是會上酒樓的.


兔寶寶, 唔係叫你表演<豪情暢飲今晚夜>呀!




兔寶寶: 咁我唔飲囉...



兔寶寶: 咦?! 有本雜誌喎~



兔寶寶: 一路嘆茶, 一路睇吓雜誌, 咁先夠嘆...



食嚟食去都係果D野, 都無乜點影相,
睇相見到果日有嗌麻蓉包,
先記起好耐都無食過了,
亦愈來愈少酒樓有得賣.
中式包之中, 最愛係佢,
細細個果時已經
可以一次過食晒一籠.



兔寶寶: 媽咪, 唔好响度想當年啦!
             落嚟同我玩仲好啦!


無錯嘅, 時代真係唔同咗.
以前我地出街食飯, 邊有得食食吓落地玩架!
同大少講過好多次唔好個B一扭就放佢落地,
撞到人果時都唔知人地同你say sorry好定你同人講對唔住好...
可惜宜家講已經太遲, 大少同兔寶寶都好似習慣咗食到咁上下要落地玩咁...
大少話BB坐得耐會悶喎!
最頂癮係同連一向嚴肅的呀公都說著同一番話,
果真同人唔同命...
我係講我同兔寶寶~
就係因為所有人都對兔寶寶寬鬆,
睇嚟衰人呢個角色我是做定了.


兔寶寶: 媽咪, 唔好咁啦! 我又唔係跑嚟跑去,
            最多都係蹲低企起身再蹲底又企起身,
            攪到你頭暈暈JAR嘛!

沒有留言:

張貼留言