2013年9月7日 星期六

再嚟黃金 -- 烤焗黃金蕃薯

2012年1月8日下午2:30

尋日整咗烤焗黃金蕃薯.


而家兩三日左右我就會蒸一次蕃薯,
有時煲唔切粥, 兔寶寶都可以食蕃薯來補充澱粉質.
出街果陣餵蕃薯比餵粥仔更方便添!
我同街市入面賣蕃薯果個呀姐熟晒架喇!!

果個呀姐檔口有不同種類嘅蕃薯賣,
講甜就緊係日本黃心蕃薯甜啦!
街市賣得十蚊八蚊磅嘅當然唔係真正來自日本嘅蕃薯啦,
得個名姐!
不過日本蕃薯對BB來講就太硬, 同埋粉得劑,
兔寶寶唔太鍾意囉!
經我左試右試, 一隻叫"雞蛋黃"嘅蕃薯就最適合BB食喇!!
雖然唔係好甜(BB仔都唔好食咁甜啦!),
但佢比較淋身, BB仔容易吞.
兔寶寶一次可以食大半個架!!


反正都係蒸,
我無理由一次蒸一個咁嘥爐火架!
逄係兔寶寶食蕃薯果餐, 我都跟埋一齊食.
食得多, 兔寶寶未識講個悶字,
我都覺得悶啦!
於是摷吓網上有無其他蕃薯食譜.

呢個烤焗黃金蕃薯係參考 jEss Cafe嘅食譜:


材料:

蕃薯---400g
牛油---30g
砂糖---60g
牛奶---4湯匙(我落咗6湯匙)
鹽---少許
蛋黄---1隻
Rum酒---1湯匙(我無落)

塗面用:
蛋黄---1隻
水---少許

做法  :
蕃薯蒸熟、去皮放入小鍋、用叉壓爛後微火順序加上調味料.
水分蒸発後、等15分鐘。分8分、湿手做型。
塗上蛋黄+水(溝稀)
放在180度預熱焗爐焗約20-25分鐘、再塗上蛋黄+水(溝稀)一次、
再焗約5分鐘。
(如無Rum酒、可改用雲呢拿油3至4滴, 另添風味)


到我寫呢篇網誌執相時,
先發現呢個【烤焗黃金蕃薯】好切合【黃金】呢個主題....
嘻嘻...怪不得以前我讀ART攞咁低分啦!!


兔寶寶: 媽咪, 唔知真係以為你整小雲篤住果舊"黃金"呀!!

沒有留言:

張貼留言