2013年9月7日 星期六

當叉燒遇上雞...

1月11日 星期三  晴天

當叉燒遇上雞...

唔係雞腔入面塞舊叉燒呀!

寫呢個blog前, 大少再三提我要告訴大家,
佢之所以食到呢隻雞,
係托我呀哥嘅福喎!
本來呢隻雞係醃定嚟等上星期日呀媽同呀哥嚟食架!
點知呀媽上到來, 佢就同我講話佢果日要食齋;
而呀哥就甩底唔嚟,
哈, 咁慳返唔洗攪咁多野,
呢隻雞就留至尋日先燒來吃喇!!


整咗好幾次燒雞, 開始想攪攪新意思,
心中嘅idea有搽D蝦醬加糖响外皮整蝦醬燒雞.
不過呀哥佢麻麻地蝦醬呢D咁重口味嘅調味料;
於是就用叉燒醬來醃啦!!


隻雞咁燶係因為開頭果10分鐘我忘記咗關上火較個轉焗功能,
亦都有可能係叉燒醬糖份高易燶之故.
而我仲未記得買錫紙!!

你咪睇佢樣衰衰,
大少話仲好食過鹽焗雞!
佢仲叫我得閒燒隻俾兔寶寶嫲嫲試吓添!!

呵呵, 嚟緊可能我會整腐乳燒雞、馬拉盞燒雞 、 蝦醬燒雞...
真係要入多幾隻雞落雪櫃先得喇!!

沒有留言:

張貼留言