2013年9月7日 星期六

兔寶寶首個元宵節 * 入屯門

2012年2月7日下午4:47

尋日元宵佳節, 我地走咗入屯門,
問呀媽拎個腰封, 因為我整親條腰呀!!
順便返入去行吓啦!!

兔寶寶不耐煩地等西鐵中...


入到屯門竟然落毛毛雨喎!
不過我依然帶咗兔寶寶去食陪住我長大嘅車仔麵,
仲有牛腩鳳爪豬腸粉等等,
希望呢檔鋪頭仔可以一路做落去,
如果佢執笠我會好失落架!!

之後去行街街, 行到咁上下,
搵間茶餐廳食下午茶...
兔寶寶: Daddy我可唔可以試下你杯咖啡呀?!

呢間茶餐廳嘅炒野都幾好食,
叫咗碟泰式炒金邊粉同埋招牌炒粉皮都好夠鑊氣.


大少放假嘅日子, 我好多時侯會撓埋雙手俾佢親手照顧兔寶寶.
兔寶寶可以同爸爸有多D接觸,
大少亦可以感受下我平時湊兔寶寶係點嘅...
就好似佢同完BB著衫之後,
佢以後都唔敢話我幫兔寶寶著件衫都"姐手姐腳"喇!!


 行街嘅時候經過一間酒樓,
响門口見佢裝修幾靚,
價錢又唔貴, 夜晚就响果度食.
睇佢佈置都係做婚宴架喇!

叫咗個餐, 包一條魚同兩個小菜,
都係$168.

豉油熟油另上, 條魚兔寶寶就有份食啦!!

跟餐小菜選咗椒鹽蝦.


仲有宮保雞丁.


再散叫多兩個餸,
呢個係唔記得乜野炒格格肉,
即係炒豬頸肉,
見佢28蚊平平地,
大少叫來佢一個人食.

再叫多另一個都係28蚊嘅生菜煲,
一共五個餸, 送埋紅豆沙,
埋單都係二百幾蚊.

呢間酒樓叫做帝廷皇宴呀!!

我地行到十一點幾,
買到一袋二袋,
直至個商場打烊先搭返西鐵回家去.

沒有留言:

張貼留言