2013年9月7日 星期六

肥死也罷 --- 芝士忌廉泡芙

3月5日  星期一  晴天

尋日似乎無人估到我整乜,
兔寶寶嘅香吻可以慳返喇!!
果D"泡芙"係咪好驚嚇呢?!
唔洗驚, 姐姐呵返, 請你食個泡芙呀!!



材料:

  • 麵粉  110克
  • 鹽  1/4茶匙
  • 水  175毫升
  • 無鹽牛油 75克
  • 雞蛋(打散成汁) 3隻

做法:

  1. 預熱焗爐至 200C . 預備一個鋪了 baking paper 的焗盤。麵粉先過篩,與鹽混合,備用。
  2. 用一小鍋(最好用不黏底的),放入牛油和水,用中火煮至大滾(煮開)。離火,即刻把全部麵粉混合物一次過倒進小鍋中。用木匙搞拌,約 1分鐘,直至麵粉成團,整個麵團可以刮離小鍋的狀態。
  3. 把爐火轉至小火。置回小鍋在爐火上,繼續煮多2分鐘。一邊煮,一邊用木匙拌勻。離火。
  4. 倒 1/3蛋汁(即一隻全蛋份量)入燙熱的麵團中,完全拌勻。然後,再倒進另一隻蛋汁,再拌勻。每次加蛋汁,都要徹底拌勻。直至成一幼滑,有光澤的麵團。(註:你可能並不需要把所有蛋汁加進去)只要麵團是可用 匙羹或筷子拿起,垂下來的麵團約有 4cm大小,就可以了。
  5. 用兩隻匙羹把麵團分成 12個小麵團,排放在焗盤上。放入焗爐,焗約 10至15分鐘,或直至麵團膨脹起來,把爐火降低到180C ,繼續焗 20至30分鐘,直至表面黃褐色,就可以拿出焗爐。用一利刀,在每個小泡芙的側邊,切開一小縫,可讓中間的水汽溜走。放回焗爐,記得關閉爐火,打開焗爐門 少許。讓小泡芙躺臥在焗爐裏面,乾乾身!

食譜摘自: .christinesrecipes



經我溫過一輪書,
整泡芙要特別注意事項有,
而我兩樣都做錯了,
無怪乎做出來軟淋淋, 似壓扁了的蛋糕多過乜.

特別注意事項之一,
就係加麵粉時要夠快, 加完之後要入刻快手攪.
第一次整嘅時候, 因為D麵粉索咗水, 有D油水好似就快滾瀉咁,
心慌慌之下我就熄咗火, 又無開返火去煮個麵糰一陣,
一來麵糰煮得未夠透,
二來水份蒸發得唔夠, 加咗蛋之後就好濕了.


 特別注意事項之二,
就係一定要焗得夠透, 
焗至完全乾身(泡芙表面無晒D泡泡為之乾身)為止;
而唔係見顏色啱就熄火.
假如未焗到乾身, 一出爐就會好似我尋日post果D"泡芙"咁,
縮晒水架喇!!
由於焗緊中途唔可以打開焗爐加鍚紙响面,
要避免燶面就要放响焗爐第三格(下層),
同埋先用猛火焗10分鐘, 再較低火(170度)焗至乾為止.
咁就無咁燶喇!


除此之外, 煮完麵糰加入雞蛋前一定要熄火,
甚至要灘一灘等佢無咁熱先加蛋,
避免變成蛋花囉!


我見網上有不少泡芙食譜,
第一次我整嘅失敗版係水份比較多嘅,
其實如果唔係我心急熄火都整到嘅,
不過我就覺得少D水份嘅食譜會容易烘到乾身D,
容易成功D喇!!


今次我用忌廉芝士加甜忌廉做餡,
將cream cheese打至絨毛狀,
再加入打至七成嘅甜忌廉, 一同再打起就得喇!
我係為咗消滅我D cream cheese先咁做姐,
就咁加雪糕又或者煮吉士都好好味喇!!

沒有留言:

張貼留言