2013年9月3日 星期二

註冊

6月22日  星期四  陰天

今日大少已經放完假返工, 一連四日假期結束,
婚又結埋, 一切歸於正常, 又有多少少時間打吓blog咁.

呢一篇註冊篇, 多謝好心blog友提醒,
始終有D過程實屬私隱, 所以只限友好blog友們睇架咋!!!
我們的註冊儀式很簡單, 大家不要見笑呀!


註冊當天, 我地先同雙方家長在婚姻登記處下面的餐廳吃午餐...


之後在地庫登記報到, 就响婚禮大堂門外影下相.





影下相好快就到我地喇!!
人少少我都唔係好緊張!


大少好做唔做攞人地盤花來....阻住晒!


註冊官入來前, 先檢查戒指,
仲有呀媽叫我戴返龍鳳鈪,
騎呢係騎呢咗D, 不過老人家喜歡,
都照做.



宣誓同交換介指....
大少宣誓時讀錯晒D字, 我好辛苦先忍住唔笑咋!

簽名..
禮成!


有段小插曲係當註冊官宣佈這段婚姻生效時,
兔寶寶就大笑响上來, 要奶奶按住她的口呢!!


謝謝呀哥充當攝影師...

大少唔好借D二錫埋嚟呀!
各位blog友要洗眼喇!!


很喜歡老爺教兔寶寶走路的照片,
兩爺孫, 好像跳舞一樣,
兩個人好似玩耍咁....

離開婚姻登記處前在户外影了一些相...


跟著便上酒樓了...

沒有留言:

張貼留言