2013年9月3日 星期二

我的婚禮--酒樓晚飯篇

6月23日  星期六  晴天


我的婚禮 ---酒樓晚飯篇

這一篇比較多私人相, 所以都是列入"只限關注blog友"的...

之前我地諗咗幾間平時去開嘅酒樓,

最終揀咗龍朝, 貪佢近地鐵站同容易搵,
而且就算我地擺一圍都肯間房.
計算人數後有18個人,  事先通知酒樓安排一張大枱,
間房仲開到兩枱麻雀呢!


我地四點幾就上到酒樓.

果朝兔寶寶好早俾我地摷醒咗, 一上到酒樓佢就進入大昏迷狀態.
於是我就好得閒咁打返幾圈了.

兔寶寶: 成班人圍住唔理我, 攪乜?!


果日我好好彩呀!  平時係魚腩嘅我竟然食咗三鋪清一色!
其實在呢日之前我只係識得食雞糊架咋!
難怪呀媽同大少都不停話我"盲拳打C老師傅"了!
(不過果晚返到屋企後有人唔岔氣,
講埋晒D乜野"唔係我你都唔會有咁多糊食"等等說話...
但經我客觀分析, 某人牌技好不了我多少, 大概都無乜能力"出蔥"俾我,
十成十係唔抵得我沾沾自喜而出言打擊我以振"膚光"...)

我的第一次自摸清一色爆棚, 大少話要影低佢...



中途來個簡簡單單的"針茶"儀式, 有針過茶,
我的心安好多, 始終我們的婚禮儀式真是過份簡化了.

未幾兔寶寶瞓醒, 但都好乖咁自己玩住先,
唔阻呀媽發達(雖然我地只係玩下, 唔計錢的...)

之後有些親戚來到, 我就退位讓賢, 照顧下兔寶寶,
又同下親戚影相咁~

大少的兩位家姐...



我的舅父與表弟.

呀姨、姨丈、表姐和表姐仔.

我呀媽果邊最親的親戚...


請大家再一次留意兔寶寶視線....
我都話我呀B, 都幾小氣架!!


我們一家...



還有我們一家三口, 可惜兔寶寶唔合作,
無一張係望鏡頭的...


成晚最風騷嘅兔寶寶,
在那晚我發現她其實是可以只拖著一隻手也行得很隱陣的.



唔好睇少兔寶寶呀!
佢果日好忙架!
既要充當花女, 又要做知客,
還是我們的財爺, 接收晒所有的利是呢!



開席了!
我們只是order了廳房的套餐, 全部加大至18人都可以享用,
再額外叫多一條沙巴大龍躉....
前兩天我才知道, 奶奶把這張單埋了...
令我又開心又有點不好意思呢!


呢晚很開心的還有兔寶寶,
扭一扭大人馬上爭著寵她...

飯後與爺爺一起散步...

謝謝呀哥充當攝影師...

果日還未有請我爸爸果邊的親戚, 還有同呀媽一起長大的其他姨母、舅父們,
遲一些再補回吧!!

沒有留言:

張貼留言