2013年9月3日 星期二

另一天的自煮午餐

8月25日  星期六  晴天

今日大少又帶咗兔寶寶出去打羽毛球,
我又有時間蛇王喇!!

呢個係前日煮嘅午餐,
有正正常常嘅蕃茄煮蛋...


點解話個蕃茄蛋係正正常常呢?!

咁梗係因為有一碟係唔正常架喇!
呢碟就係<燒汁茄子煮生化魚>...

呢條生化魚原本係叫<青X>又或者<X青>,
呀魚佬講過一次之後我忘記咗.
佢嘅特徵係有兩排骨痴住响魚皮度,
一度令我以為呢種魚好多骨.

呢條外表比較奇特嘅魚被我煎多兩煎攪到更加奇特,
兩排"外層骨"飛脫出來不特止,
攪多兩攪連魚頭以及魚眼都甩埋出來.

條魚C得真係好慘呀!
為免刺激大少嘅同情心而不忍食呢條生化魚,
我唯有盡我能力幫佢化一化妝,
响廚房摷條茄子出來煮個燒汁意圖或企圖遮住條魚醜陋嘅一面...


攪咁多野, 大少最後都無乜點食條魚,
由我同兔寶寶食晒!
事關有另一碟吸引大少呀!
沙嗲金菇煮牛肉.

呢日兔寶寶嫲嫲仲帶來了兩盒澳門手信...




***************************

呢排開始訓練吓兔寶寶用匙羹,
用D一粒粒嘅食物吸引佢食.
今次係用涼粉.
(佢試食過一次之後就愛上吃涼粉,  但因為BB唔太適合食涼粉,
 我就用一粒仔再切開做幾粒小嘅..)

睇相就有D姿勢咁喎!


實際上呢?
佢唔係"畢", 係用隻匙來"篤",
篤得兩篤都篤不到食物,
於是乎...用返手來吃方便D呀!!

沒有留言:

張貼留言