2013年9月6日 星期五

稻香三蚊雞點心

6月26日  星期三  晴天

上星期去了一次稻香飲茶,
搬咗屋之後都少咗幫襯,
一來唔就腳, 二來唔多唔少受到佢D負面新聞影響.
果日大少早咗D起床, 見有多D時間,
就慢慢行過去!

一上到間酒樓就覺得唔多夠冷氣咁,
即刻幫兔寶寶脫埋件短袖薄外套!



叫晒五款三蚊點心,
大少來之前話佢唔食呢D野喎!
之後咪又係食!
三蚊點心有雙色水晶包(是雪凍的!)、日式煎餃子、蒸蘿蔔糕、
粉粿和三色糕點.
每款都比想象中好, 尤其紫色果塊紫米糕(?!),
煙煙韌韌像白糖糕的質地,
雖然油了少許但幾香幾特別.




大少另外點了棉花雞和皮蛋瘦肉粥.
吃完碗粥佢就知C了, 明知冷氣唔夠仲食D咁熱嘅野,
請求侍應開大少少冷氣, 但佢地話已經較到最大了...
我就唔多信喇~ 冬天個個打邊爐時又唔見你個冷氣係咁?!



我就另外點咗碗仔翅和唔記得乜野Q麻薯.
好耐都無嚟原來漏了單.
我醒目喇, 有大少大大個人版响度,
仲敢食
碗仔翅呢D熱上加熱嘅野咩?!
借機叫侍應姐姐取消佢, 剩係落返個Q麻薯就得喇~

見到XXQ麻薯呢個名, 以為佢好似芝士波波果D質地,
酒樓整出來會係點嘅呢?!

就係因為呢份好奇心, 放棄咗叫脆麻花,
叫咗呢碟野!!!

OMG!! 原來Q麻薯係類似炸湯圓的東西!
一D都唔Q, 又唔係太好食!
只怪
自己On Q, 諗多咗了!


獨咽Q麻薯時,
大少同兔寶寶已經食飽飽, 玩得好開心,
睇住佢地玩心情反而Q返少少...


呢餐埋單六十幾蚊咋~
抵就係抵, 不過焗住桑拿嚟食,
都幾難有下一次!



*******************************

星期日大少出咗去同D細路玩,
我就襯好天帶兔寶寶四圍行, 之後上咗去Loving Hut食件素蛋糕.
呢日無朱古力cake, 剩低香蕉忌廉蛋糕.
無奶嘅cream幾好食, 唔多覺漏咁,
不過我地都係喜歡朱古力cake多D!


一上桌兔寶寶好快手想用手去拎塊蛋糕,
太過急於分俾佢, 忘記了影相了;
到記得時件cake已經變成咁...


原來星期六、日下午茶時間有歌手自彈自唱表演呢!
但兔寶寶唔識欣賞,
只係奇怪點解D人會無啦啦拍手!!

沒有留言:

張貼留言