2013年9月3日 星期二

又有相睇喇!!

4月13日  星期五  晴天

上次响影樓影嘅相,
因為個電話打極好多次都打唔通嘅關係,
我懷疑佢會唔會執笠, 所以都無做什麼準備.
個攝影師見我地無帶衫換,
再加上佢話兔寶寶無乜表情(我覺得兔寶寶好多表情架喎!!)
都整咗D唔同嘅場景同埋道具俾我地.
今次就post另外一個背景嘅相出來.

有粉紅色背景, 花花做道具:


流口水...


大合照...呢張做埋個blog嘅大頭相...


有人開始扭計喇!!


好鍾意呢幾張, 兔寶寶笑得好開心...



呢兩張影到我好有母愛呢!!



影咗D灰色"草地"作background嘅,
不過我地揀得兩張...

聽日兔寶寶生日,
有野益大家, 有"肉"照睇!!

沒有留言:

張貼留言