2014年5月26日 星期一

閒逛皇室堡

5月26日  星期一  晴天

兔寶寶好快就讀K1, 
小朋友好快長大, 
遲下要默書考試測驗呢樣果樣, 
想盡情玩, 就要把握現在!
希望每個週日都係晴天, 可以帶佢出去玩~

等咗好耐, 終於星期日係好天.
上午見住呀B食晒一大碗飯, 
唔等大少起身就出發, 
兩母女去玩, 想去邊就去邊, 
都幾開心~

呢日好熱呀, 我地無行過去, 
搭叮叮..
其實無諗過去邊度玩, 但真係太熱, 
就去皇室堡行吓啦~

行到過去, 更加覺得決定正確.
Hello Kitty仲响度呀~
 


只要在商場內作任何電子消費就可以免費玩充氣蛋糕一次.
咁我地就走咗落樓下超市買支飲品.
幾蚊雞可以跳五分鐘, 
抵玩過去冒險樂園好多!


拎張單出嚟就可以登記排隊玩!
星期日都唔多人玩喎, 
可能人人都以為要買好多野先可以玩!
我地只係等玩緊嘅小朋友玩完果round出來就可以玩!
等待中的兔寶寶有點好奇又有點心急.
好記得上次去灣仔嘉年華, 
排到嘅時候呀B竟然臨陣縮砂!
所以今次我都有定少少心理準備...佢會縮!


肯主動除鞋已經有進步喇~
今次開頭得唔太好, 
是我太過心急, 一抱就抱咗上去, 
响佢企都未企得隱嘅時候就放咗手!
加上著咗襪仔比較跣腳, 
佢就C都企响門口扶住個邊唔肯行入去!
好在職員見佢年紀較少先由得佢咋~


跳多兩跳企唔隠, 
要我响旁邊扶住, 
所以影唔到相.
如果佢唔驚的話, 咁樣跳跳跳係啱晒兔寶寶的.


玩完就上去行Toysrus, 
見到味精拉麵個公仔, 
兔寶寶走埋去要share食~


响呢樹一定玩得耐啦~


玩到咁上下, 
有人話要VV喎~
皇室堡嘅廁所超多人排隊.
做呀媽嘅懶醒目, 帶佢入咗去九曲十三灣嘅IKEA, 
貪佢果度有小朋友座廁...(大前題係, 我知佢好忍得!)
好衰唔衰個廁所係無廁所板嘅, 
隔離大人果D, 都係無廁板.
唔係有個女, 
我都唔會發現IKEA嘅女廁係拆晒所有廁所板嘅...
 預得出嚟行幾個鐘, 
我無理由帶埋塊私伙廁板出嚟架?!
好彩同呀女後尾肯响條片度去咋~

去唔成廁所, 就响IKEA行吓玩吓~


錯有錯著, 
咁啱肚餓, 可以買隻熱狗汽水雪糕充吓飢~
最後响惠X買埋餸先返屋企.
由中午十二點玩到五點幾先歸家, 
有得行有得玩有得食, 
精力耗盡, 但所費無幾~



9 則留言:

  1. 有得玩又有冷氣嘆,一流呀!

    回覆刪除
  2. 哈~兔寶寶咁勁? 咁細個都咁忍得~我家姐個仔好唔忍得~話急就已經係賴喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 試過佢話急, 一路忍住急成餐飯都得! 最勁果次忍咗差不多三個鐘. 不過個個細路發展唔同, 夜晚佢一瞓咗就忍唔到!

      刪除
  3. 兔寶寶同味精拉麵個公仔合照好QQ~

    回覆刪除