2013年9月2日 星期一

兔寶寶和我慶祝生日(下)

5月3日 星期二  炎熱

寶寶和我慶祝生日(下)

食完飯, 就返咗屋企切蛋糕.


兔寶寶望鏡頭啦!! 乖!!





三母女影幅相!EEE...笑!!
兔寶寶: 我唔制呀! 你地蝦我嘅, 我都無牙.......




兔寶寶: 我都係鐘意俾婆婆抱, 因為....

吼準機會...



成功fing晒D手手腳腳出嚟! 自由LU...




同舅父影張相啦!!



兔寶寶: 影完未呀, 又話有蛋糕食....




有blueberry cheese cake ar!!



同媽咪一齊許願啦!!



出年就真係同兔寶寶一齊做生日LU!!

沒有留言:

張貼留言