2013年10月22日 星期二

打退堂鼓

10月22日  星期二  晴天

星期日無煮晏晝飯, 
去咗大快活食下午茶.
食完就一齊走去街市行吓,
打算買D吹哨子嘅玩具俾兔寶寶訓練口肌.
灣仔街市賣玩具同文具真係好平,
仲平過屯門同油麻地, 所以每次經過都忍唔住買返D.
例如十蚊有三本貼紙薄或填色薄,
咩公仔都有, 當然唔係正牌啦,
但俾細路仔玩就唔理得咁多.

到黃昏時段, 同兔寶寶去修頓附近攞D野,
經過時見到球場有嘉年華會,
攞完野就走入去行吓.

呢D大型充氣玩具, 
係俾小朋友免費走入去跳架!
因為就快天黑唔多洗排隊, 就諗住俾兔寶寶玩吓啦!
唔知呀B係唔滿意我除佢對鞋定係太細膽喇, 
佢竟然打退堂鼓唔敢玩!
只不過係跳跳跳姐, 唔洗咁驚青呀嘛?!
C啦, 如果樣樣野都要我陪住先敢玩,
咁就乜都唔洗玩喇~
 




唔跳充氣玩具, 
我地就排隊拎爆谷食.
仲有棉花糖添, 都係免費架!
不過兔寶寶都唔食棉花糖, 
就費事排喇~
一路食住爆谷, 一路睇表演...



睇完都天黑喇!
臨返屋企又走入熊貓店度"巡鋪".
係呀, 自從呢間鋪頭响屋企樓下開咗,
兔寶寶每次落街/返家, 
都要巡一巡鋪先安樂架!
幸好所有店員都歡迎呢位走入來運吉嘅小顧客.




沖完涼就開盒A貨Barbie出來玩,
不過佢唔係幫個公主換衫/梳頭,
而係不斷將D衫放好入衣櫃/行李箱又攞返出來...
收好D衫前要我幫佢每件摺好,
拎出來又"陽"散佢,
真係搵呀媽笨.



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢會跟我摺, 但佢自知摺得核突, 會交俾我執手尾.

      刪除
  2. 修頓我童年在這裡渡過,連學校運動堂都在這裡上,有病就隔鄰貝夫人,飲茶就對面雙喜茶樓,苦茶樓下王老吉,太多回憶,不講了,費事悶襯你.

    回覆刪除
  3. 熊貓店度"巡鋪"....Wahahahaha.......睇兔寶寶個樣真係好鍾意熊貓喎, 幾close.

    回覆刪除
  4. 無見一排, 兔寶寶大個咗好多呀! 我終於搬咗啦! http://littlemimilandhk.blogspot.hk

    回覆刪除
  5. 拎出來又"陽"散佢~~~兔寶寶真係公主化身呀! 有人服侍~~

    回覆刪除