2013年10月18日 星期五

丟彩虹

10月18日  星期五  微涼

前日大少放假, 
兔寶寶同我一早六點就起咗身,
响屋企食完早餐玩咗陣, 
見大少無咁早起身就走落街逛一逛...

去到樓下office同姐姐們打個招呼.
呢幅相, 姐姐唔係迫兔寶寶發毒誓, 
而係教緊呀B豎起兩隻手指做"二"嘅手勢...
點知原來用手指做"V"字對兔寶寶來講係好難控制的,
做到佢有D唔耐煩...





  姐姐一鬆手,即刻輕鬆晒..



拖住兔寶寶四圍行咗陣, 
返屋企食D野後就再瞓過.
瞓醒已經下午兩點喇!
大少早就準備好去食午餐, 我帶佢去咗新森林,
去到剛好兩點半有下午茶.
我叫一個飯餐, 跟飲品,
再加三蚊就有湯同蒜蓉包.



飯餐可以跟一客小吃.
要了麥樂雞, 預兔寶寶食.



本來係雞扒吉烈蝦煎蛋飯配日式汁 , 
怕個日式汁係酸酸地果D, 就加兩蚊轉咖哩汁.
呢個餐唔要湯的話只係廿九蚊!



大少就要豬軟骨拉麵跟咖啡.



食完野就急急腳行去皇室堡, 
兌現返之前話帶呀B去冒險樂園嘅承諾.
兔寶寶好好記性, 行到去附近已經猛咁叫"bus"...
不過今次睇真咗D, 地下係有路軌嘅, 
呢架唔係巴士,  係火車先啱..



呢日呀B終於肯"出車"行去鬼太郎度影相, 
唔係好似上次咁, 痴住架車唔肯走了.



**************************


皇室堡間冒險樂園, 
其實啱C奶玩多過小朋友玩!
裡面有好多零技巧純賭博嘅遊戲,
太太們一袋袋金幣咁入落去...
只得兩架電動車, 假日來可能要排餐C!
 



睇圖...覺唔覺得大少玩得仲開心過兔寶寶?!


 拎咗三十個金幣, 玩剩兩個, 
用來丟彩虹, 俾我中咗三獎!
係本人玩得最成功嘅一次喇!
可以換一隻小公仔或100張飛, 
我就選100張飛...
影相留念時幻想自己中咗一百萬, so happy~~~

為咗慶祝今日嘅"成就", 
大少仲買咗支棉花糖我食添!
點知原來兔寶寶係唔食棉花糖嘅, 
大少又唔肯食, 自己一個啃完一大支糖, 
食完個口都有少少損損地...

5 則留言:

  1. 我次次都拋唔中彩虹架!

    回覆刪除
  2. 好多C9在呢種地方輸埋買鎹錢架

    回覆刪除
  3. 好笑呀! 兔寶寶唔識做V字, 就不如用手指改一字做一姐, 豈不是容易D? 嘻嘻~~

    回覆刪除