2013年10月16日 星期三

兩嵗半"生日"

10月16日  星期三  晴天

星期一紅日呢日, 係兔寶寶兩嵗半嘅生日, 
我就借D二唔煮飯出去食晏當慶祝喇~
呢餐係得我同大少兩個有份食咋, 因為兔寶寶已經响屋企食飽咗.
首先請大家睇吓我呢位"手直"髮型師嘅傑作,
雖然係紥咗兩條孖辮來剪, 
但放返D頭髮落嚟時都唔難睇架!
Picture





我地去咗潮燒食西餐, 貪佢紅日反而比平日平十蚊...
叫兩個餐, 
一個配牛尾湯, 另一個配南欣鮮蠔忌廉湯.
Picture



唔洗講都知係邊個咁快手攞起個包啦!
Picture



襯等緊野食來, 同兔寶寶影張相先~
Picture




大少要嘅炭燒西冷扒, 跟黑椒汁.
Picture



我要羊奶芝士雲吞.
Picture


雖然唔係話好好食, 但茶餐廳價錢, 
又唔收加一, 算係咁喇!
本來打算飯後帶兔寶寶去冒險樂園玩, 
但又忽然下毛毛雨, 
唯有返屋企繼續我地嘅廁所訓練喇~



6 則留言:

  1. 灣仔真係好多野食bor 兔寶寶真係大過好多又正經不少.唉!我還未落腳呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢今年高得好快! 我都未搬Y! blog, 不過你都要快D搵地方落腳了!

      刪除
  2. 哈!兔寶寶瘦咗大咗,成個鬼妹仔咁樣.

    回覆刪除
  3. 第一照片兔寶寶的髮型好PROFESSIONAL呀! 我好鍾意呀~

    回覆刪除