2013年9月3日 星期二

兔寶寶的一日一驚喜 * 焗麵包布甸

9月16日  星期五  晴天

計尋日發現兔寶寶出緊一隻牙仔後,
(下顎發現一白點)

今日一起身, 又有新驚喜俾我,
佢幾乎將個人轉咗90度咁滯,
如果唔係張BB床太窄, 佢可能可以轉180度呢!

呢隻曳曳豬一見到我仲响度笑,
好似知道自己做嘅惡作劇咁,
好彩相機响伸手可及嘅範圍之內,
及時捕捉到呢個鏡頭呢!

其實呢個轉身動作好多BB仔响三,四個月大嘅時候已經做到,
所以我都等咗呢一刻好耐呢!!
****************************************************************
雪櫃仲有一杯未焗嘅朱古力心太軟,
不過今日俾"麵包布甸"搶閘先.


由細到大我係鍾意食麵包皮多於軟軟嘅白麵包心嫁!
小時候仲要同呀哥爭食添!
可能一條方包得兩塊麵包頭,
物以罕為貴掛?!

街市附近嘅街坊麵包鋪,
偶然會有一包半包麵包頭出售,
大大包都係五蚊雞,
有時咁啱行過見到都會買一包.
麵包頭除咗較白麵包香D之外,
搽花生醬時仲無白麵包產生咁多麵包碎...

不過一包麵包頭實在抵得太過份,
大少又無食麵包皮呢個怪癖,
所以一包買返來次次擺到發毛都食唔晒,
用來做麵包布甸不錯吧!!

食譜改自Shirley@原味生活: 麵包布甸Bread Pudding

材料: 麵包頭  3片

          鮮奶  300ml

          雞蛋  3隻

          牛油  10g

          砂糖  40g

          砂糖   適量 (灑面用)


烹調步驟:

(1)    預熱焗爐200oC

(2)    牛油用熱水座溶

(3)    麵包切粒放在模內, 可加入提子乾

(4)    雞蛋和40g砂糖拂勻, 加入鮮奶和牛油拌勻

(5)    倒入麵包中, 用叉把麵包輕輕按壓, 確保麵包能全部吸收蛋液

(6)    靜置15分鐘

(7)    將麵包布甸坐於注入熱水的焗盆中,以200oC蒸焗約30分鐘至完全凝固

(8)    取走熱水, 在布甸面均勻灑上砂糖, 放回焗爐內用200oC焗約10分鐘至表面金黃即成

*因為我家無提子乾, 所以無落, 不過用咗提子麵包頭做布甸...
*原食譜用咗100ml淡忌廉, 我又無, 用晒牛奶代替, 無咁香滑, 但無咁肥.

玩野嘅我响步驟(7)之後, 加咗幾粒棉花糖,
無乜特別原因, 只係因為順便可以食埋炭燒棉花糖,
不過焗燶咗少少...


呵呵, 好後悔一加就加咗八粒棉花糖,
因為一出爐我就食晒八粒!!
雖然係燶咗少少, 不過好好食呀!
好耐都無燒野食, 更枉論燒棉花糖了...

食晒棉花糖後, 先食麵包布甸....
嘻嘻...加一球雪糕影相...

白色果pet, 就係棉花糖嘅遺蹟....

雞蛋布甸都好滑....

沒有留言:

張貼留言