2013年9月3日 星期二

三文治卷卷

11月27日 星期日 晴天

聽日係大少身份証上面嘅生日呀!
大家唔洗講生日快樂架,
因為佢個出生日期係假架!

海洋公園好好呀!
除咗一路都有嘅生日者免費之外,
今年當天生日果位仲可以為一位同伴以半價入場!
而兔寶寶未夠三嵗又係免費架嘛,
咁即係淨係俾我一個半份錢(即係佰四蚊)就可以一家人入埸玩喇!!
半價優惠去到出年八月尾咋!!

所以我地聽日會去海洋公園呀!
本著"你嘅錢即係我嘅錢, 我嘅錢都係我嘅錢"嘅精神,
我緊係唔會立亂洗大少d錢啦!
入面連麥當奴都貴過人架嘛!
除咗帶定水同汽水之外,
我仲準備咗一盒三文治卷卷呀!!


個卷卷係用咗火腿芝士同埋吞拿魚做餡料,
上面一盒已經用咗六塊麥包整架喇!
應該夠食掛?!

哈, 好似小學生去旅行咁,
早知買埋材料整菠蘿腸仔啦!!

兔寶寶係咪知道聽日去海洋公園心情特別興奮呢?
佢成點鐘先瞓得著呀!!
兔寶寶: 你地大人瞓, 我都唔瞓, 我bu!!

沒有留言:

張貼留言