2013年9月3日 星期二

兔寶寶又玩野...

7月15日  星期五   陰天

呢個禮拜真係身痕的一週.

星期一 晚上開始皮膚敏感, 痕到不得了, 瞓瞓吓開燈一睇, 成身都紅晒, 大少仲叫我即刻去急症室....呢D咁嘅case, 去急症分分鐘等天光都未有得睇. 以前我都有皮膚敏感, 有藥食開, 不過就唔知餵母乳可唔可以食....但夜媽媽, 兔寶寶都唔會食奶...咁就食一粒啦....

第二朝又唔痕喎~ 我仲以為好返晒添! 點知星期二晚又痕過, 仲出晒紅疹, 都未試過咁嚴重...始終唔知咩事, 只好等星期三朝早醫生開門...

食 咗三日藥, 今日D紅疹先散緊D咋!! 而醫生開D皮膚敏感藥 (loradine & triloxane)係唔影響餵人奶嘅(後來我check埋, 連我食開果隻藥 pirton都係唔影響母乳餵哺)...不過我就要著長衫長褲落街, 費事嚇親人呀!! 好彩呢幾日無咁熱咋!!

D皮膚一撻撻, 真係無眼睇! 唯有睇吓兔寶寶D出浴照啦!!




******************************************************************
兔寶寶又玩野!
諗住同佢訓練頸仔同腰骨, 佢以為我同佢玩"sir"滑梯!!
你睇佢幾招積!!

沒有留言:

張貼留言